1. Krok pierwszy

Wypełnij formularz

    Wyrażam zgodę na umieszczenie moich danych osobowych w informatycznej bazie danych Kancelarii Radcy Prawnego Izabella Górzyńska, NIP 524-167-15-14, z siedzibą w Piasecznie, kod pocztowy 05-500 Piaseczno, ul. Bema 23 i ich przetwarzanie zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) w celu umożliwienia Kancelarii komunikowania się ze mną, zarówno w sprawie bieżącej, związanej z moim niniejszym zapytaniem, jak i w ewentualnych kolejnych sprawach w przyszłości, które mogą zostać zgłoszone przeze mnie drogą inną niż niniejszy formularz zgłoszeniowy. Dane będą przetwarzane przez okres 5 lat. Jestem świadomy, że mam możliwość dostępu do swoich danych, w celu ich sprostowania i usunięcia oraz żądania ograniczenia ich przetwarzania oraz wycofania udzielonej zgody w każdym momencie, przy czym, cofnięcie uprzednio wyrażonej zgody nie wpłynie na legalność przetwarzania przed jej wycofaniem, a także wniesienia skargi do organu nadzorczego. Dane nie będą przekazywane do państw trzecich. Wyrażenie zgody jest wymagane.

    Wyrażam zgodę na kontakt ze mna drogą telefoniczną lub mailową ze strony Kancelarii Radcy Prawnego Izabella Górzyńska, w celu odbycia ze mną rozmowy lub korespondencji mailowej w celu otrzymania propozycji rozwiązania problemu i zasad współpracy oraz świadczenia pomocy prawnej. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, jednak umożliwiające kontakt ze strony kancelarii.

    Cennik usług

    Na podstawie przedstawionego przez Ciebie opisu problemu, Radca Prawny w trakcie 45-minutowej konsultacji przedstawi wstępną poradę prawną

    Prawnik online

    Nasza kancelaria oferuje możliwość zasięgnięcia porady prawnej w trybie online. Odbywa się to w następujących krokach:

    1.Prosimy o:

    – wypełnienie formularza znajdującego się na dole niniejszej strony, opisując czego dotyczyć będzie sprawa i oczekiwanie na uzyskanie potwierdzenia (w ciągu maksymalnie 12 godzin, najczęściej do 2 godzin) ze strony Kancelarii, że istnieje możliwość realizacji porady prawnej we wskazanym zakresie.

    – wybranie usługi “Porada prawna” poprzez kliknięcie przycisku “Wybieram”

    – potwierdzenie zamówienia poprzez wypełnienie specjalnego formularza, który pojawi się po wybraniu ww usługi

    – na podany adres mailowy zostanie wysłany e-mail z potwierdzeniem zamówienia oraz linkiem do dokonania płatności oraz z numerem konta w przypadku chęci dokonania przelewu tradycyjnego

    – opłacenie należności za usługę, korzystając z ww linku do szybkich płatności lub z przelewu tradycyjnego.

    2. Po zaksięgowaniu wpłaty, radca prawny skontaktuje się z Państwem maksymalnie w kolejnym dniu roboczym, w celu ustalenia dogodnego terminu i pory wideo-spotkania lub rozmowy telefonicznej.

    3. W przypadku uzgodnionej z Radcą Prawnym formą konsultacji „wideo-spotkanie”, jeśli nie posiada Pan /Pani zainstalowanego na swoim komputerze lub telefonie programu Zoom, przed wideo-spotkaniem należy dokonać odpowiednich czynności:

    – wejdź na stronę https://zoom.us/
    – pobierz program  https://zoom.us/download
    – zainstaluj go na swoim komputerze lub telefonie
    – w celu spotkania online na komputerze trzeba posiadać dodatkowo kamerę, mikrofon oraz głośniki

    Przed wideo-spotkaniem Radca Prawny wyśle Panu / Pani specjalny link umożliwiający rozpoczęcie wideo-spotkanie w uzgodnionym terminie.

    Zadzwoń do nas

    Tel. kom.: + 48 515 116 521
    Tel.: +48 22 243 88 38

    Napisz do nas

    Nasz adres

    Biuro: ul. Kościuszki 33 lok. 216, 05-500 Piaseczno

    Adres do doręczeń: ul. Bema 23, 05-500 Piaseczno